close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איפה כדאי ללמוד כדי להיות כוכב רשת?

מערכת שורשיב סיוון, תשפא23/05/2021

במצב שבו אין לכם קשר לאחרים, ההשתתפות בשיעור מקוון יכולה להיות לעזר רב. קורס משחק מקוון מציע לכם דרך לתקשר עם אנשים שעוסקים בתחום שלכם

תגיות:
תארו לעצמכם שתרוויחו יותר מ-1000 עוקבים, מבלי להיות מעורבים בהמולת האינסטגרם, או מבלי להקדיש זמן יקר כדי לחשוב על התכנים לערוץ היוטיוב או לטיק-טוק שלכם. אם גם אתם מתלבטים וחושבים ״איך אוכל לבלוט יותר בענף שלי שגם כך הוא רווי יתר על המידה?״, תשמחו לשמוע שיש קורסים מקוונים שישמחו ללמד אתכם כיצד להפוך לכוכבי רשת.

כיצד להפוך למשפיענים במדיה החברתית?
המדיה החברתית שינתה את דרכי ההתקשרות הן של אנשים פרטיים והן של עסקים. ומכיוון שיותר ויותר אנשים וחברות פונים לרשת כדי לספק את צרכיהם, הצליחה המדיה החברתית לחדש לחלוטין את השיווק המסורתי.

כאשר יותר ויותר אנשים ברחבי העולם מבלים ברשתות החברתיות, אלה הפכו להיות המקום הטוב ביותר עבור כל מי שרוצה להפוך לכוכב מבלי לעבור כל מיני אודישנים מתסכלים.

לא חשוב באיזה תוכן אתם רוצים להתמקד, יש היום קורסים מקוונים שיעזרו לכם להפוך לכוכבים ולמשפיענים במדיה החברתית.

על לימודי משחק בקורס מקוון
יש יתרונות רבים לעבודה מקוונת עם אנשי מקצוע אחרים בתחום הפרפורמנס. לוותיקי הרשת שביניכם זו יכולה להיות הזדמנות להתארגן מחדש, לעשות רפלקציה ולהעריך מחדש את הכישורים שלכם. זו יכולה להיות גם הזדמנות לצמוח אמנותית, למתוח את גבולות המיומנויות והכישורים ולחזק את שרירי המשחק שלכם.

הנה כמה יתרונות לשיעורי משחק וירטואליים שיעזרו לכם להתעצם ולהפוך לכוכבי רשת בולטים:

1. משוב – מתלמידים אחרים כמותכם
פעולה מול מצלמת רשת לא שונה בהרבה מעבודה מול מצלמה שבה מתנסים כל כוכבי הסדרות והסרטים. אתם יכולים להשתמש בגוף שלכם ולממש את הרגעים הללו. שיעור מקוון מעניק לכם הזדמנות להתחבר לשאר התלמידים. למרות שלא תהיו באותו חדר, תוכלו ללמוד רבות על ידי צפייה בדרך עבודתם וביצוע מונולוגים וסצנות משלכם. חילופי הדיאלוגים, ביניכם לבין שאר המשתתפים, והיכולת לקבל מהם משוב, הוא אחד התרגולים והאימונים המעולים המתאפשרים בשיעור המקוון.

2. משמעת
לפעמים קשה להפעיל משמעת עצמית ולעבוד לבד בבית, אם כי ברור שחשוב שתמשיכו לאתגר את עצמכם ותעשו זאת. בכול אופן, זה המקום שבו שיעורים מקוונים סדירים ומובנים, יכולים לעזור לכם.

המעורבות עם בעלי כישרונות אחרים היא עוצמתית, וכשאתם לוקחים חלק בשיעור משחק מקוון, אתם יוצרים לעצמכם מסגרת ושגרה שמבטיחות שתישארו ממוקדים בתרגולי המשחק שלכם ושל האחרים.

זה יכול לעזור לכם לקבוע את השגרה שלכם, בין אם תלמדו בשיעור בשידור חי, ובין אם תקצו לעצמכם שעה אחרת ביום כדי לצפות בהקלטת השיעור ולהתמקד באומנות שלכם.

3. השראה
לימודים בבית ספר מקוון למשחק הוא גם זמן טוב לחשוב על הקריירה שלכם ועל התחום היצירתי בו הייתם רוצים להתקדם. תוכלו ליצור לעצמכם מעין ׳לוח חזון׳, ולהעלות על הכתב את הרגשות שלכם, ואחר כך להשתמש בהם.

זה יכול להיות הזמן שבו תוכלו להתמודד עם תוכן ספציפי שאתם נורא רוצים להעלות לטיק טוק או ליוטיוב, אבל משום מה עד עכשיו לא הצלחתם להקדיש לכך את הזמן הנדרש, כך שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת. זה הזמן שבו אתם יכולים לגרום לזה לקרות.

באמצעות שיעור מקוון תוכלו ליצור קשר עם בעלי כישרונות אחרים ולפגוש אנשים חדשים שיוכלו לעורר בכם רעיונות לשיתופי פעולה, או לעזור לכם לרשום רעיונות חדשים על ׳לוח החזון׳ שלכם.

4. אין מגבלות גיאוגרפיות
קל להגיע לשיעור מקוון, כי אתם לא צריכים לצאת מהבית. אתם יכולים לקבל שיעור מבתי ספר למשחק שלא נמצאים בקרבת מקום, בעיר או במדינה שלכם. זה אומר שזו הזדמנות ללמוד ממורה מעולה שגרה ממש רחוק מכם, או לעבוד על טכניקות שונות ולנסות דברים חדשים שאולי לא הייתם חווים אם לא הייתם מצטרפים לקורס המקוון.

לדוגמה, תוכלו ללמוד כיצד לשווק את עצמכם או להשתמש בכלים פסיכולוגיים יעילים, שיעזרו לכם להעביר תכנים ויראליים.

5. חיבור – אתם לא לבד
מה שקורה היום, עם מגפת הקורונה, מעלה אצל רבים מאתנו הרבה חרדות ופחדים שעלולים לשתק. והעובדה שעדיין צריך לשמור על ריחוק חברתי כלשהו, אינה עוזרת.

במצב שבו אין לכם קשר לאחרים, ההשתתפות בשיעור מקוון יכולה להיות לעזר רב. קורס משחק מקוון מציע לכם דרך לתקשר עם אנשים שעוסקים בתחום שלכם, ולצאת מתחושת הבדידות שגרמה לה הקורונה. הקורס מציע טכניקות ותרגילים שונים שיובילו אתכם להתמודדות עם קשת הרגשות הסוערים שלכם בצורה יצירתית מאוד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה